Jornada: Comunitats energètiques, mercats locals i xarxes: perspectives i problemes

El projecte ComEnerSys presenta la Jornada "Comunitats energètiques, mercats locals i xarxes: perspectives i problemes".

La conferència aborda els recents desenvolupaments normatius i pràctics en matèria de comunitats energètiques. Hi participaran juristes i tècnics de la universitat i entitats públiques i del sector privat, per tal de discutir els desafiaments, barreres i oportunitats per a l'ús de les comunitats energètiques i l'organització de mercats locals d'energia.

La Jornada s'emmarca en el projecte ComEnerSys finançat pel Ministeri de Ciència i Innovació, l'Agència Estatal d'Investigació i la Unió Europea.

Cal inscripció prèvia.