Marouane Laabbas és el primer doctorand de la URV en obtenir la beca europea Fulbright-Schuman

És un dels programes de recerca més competitius en l'àmbit europeu i nord-americà

Marouane Laabbas és el primer doctorand de la URV en obtenir una plaça a la modalitat europea del programa Fulbright, on competeixen investigadors i investigadores d'arreu de la Unió Europea. En concret, se li ha concedit una estada predoctoral d'un total de nou mesos a dues universitats estatunidenques, a Colorado State University (Colorado) i a Rutgers University (Nova Jersey), ambdues amb investigadors referents en l'àmbit de les polítiques ambientals i laborals.

En aquest cas, la beca permetrà a Laabbas continuar desenvolupant la seva tesi doctoral sobre la vinculació entre el dret del treball i la protecció ambiental. Durant l'estada de recerca se centrarà a esbrinar com els sindicats i els representants de les persones treballadores poden arribar a convertir-se en aliats de la protecció ambiental. Segons Laabbas, "el medi ambient s'ha d'entendre des d'una perspectiva interdisciplinària sense fronteres i això demana atendre a les relacions laborals i el dret del treball".

Llegir la notícia sencera

Elements relacionats