Mònica Pons, investigadora predoctoral de la URV, rep dos premis de la Societat Americana de Criminologia per la seva recerca sobre el tràfic d’angula

La investigadora ha rebut dues distincions a Filadèlfia, esdevenint la primera parlant no anglesa en ser guardonada a la divisió de criminologia crítica i justícia social

La doctoranda Mònica Pons ha recollit dos premis al millor article escrit per estudiants de doctorat al 78è Congrés de la Societat Americana de Criminologia que ha tingut lloc a Filadèlfia, als Estats Units. Els premis, un atorgat per a la Divisió de Criminologia Crítica i Justícia Social (DCCSJ) i l'altre per a la Divisió de Criminologia Internacional (DIC), s'emmarquen en la línia de recerca de la investigadora a la universitat, el comerç il·legal d'angula europea.

Llegir la notícia a diaridigital.urv.cat

Mònica Pons rebent un dels guardons de la Societat Americana de Criminologia a Filadèlfia, als Estats Units.