Nou número de la Revista Catalana de Dret Ambiental

Ja ha sortit l'últim número de la Revista Catalana de Dret Ambiental (RCDA)

En aquest número trobareu articles sobre els drets dels animals, els vehicles elèctrics i la biodiversitat marina, entre molts altres

La Revista Catalana de Dret Ambiental és una coedició del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural la Generalitat de Catalunya i la Universitat Rovira i Virgili, a través del Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona. Així, ambdues institucions mostren el seu compromís amb la recerca de qualitat, el servei a la societat i la protecció del medi ambient.

És una publicació científica semestral, d'accés obert i gratuït, amb una política lingüística oberta que vol ser un punt de referència per a una comunitat científica i professional creixent, dinàmica i viva al voltant del dret ambiental.

El sistema d'avaluació doble a cegues, així com una política editorial compromesa amb l'assoliment d'un alt nivell científic, garanteix la qualitat dels treballs publicats.

Entre altres índexs i bases de dades de revistes científiques, la RCDA va obtenir el Segell de Qualitat per Revistes Científiques del FECYT, i ha estat inclosa a SCOPUS. CARHUS+2018 (Classificació A), ERIH-Plus, SUCUPIRA, RESH, DOAJ, Latindex-Catálogo i ISOC - Ciencias Sociales y Humanidades.

Imatge del tuit