Presentació de comunicacions: II Taller d'Investigació en Empreses i Drets Humans

Aquesta presentació de comunicacions pretén analitzar i reflexionar sobre els desafiaments i les mesures en l'accés a la reparació i la responsabilitat legal de les empreses pels impactes negatius de les activitats sobre els drets humans i el medi ambient. Està destinada a investigadors/es predoctorals i postdoctorals. Les millors propostes podran ser seleccionades per a la posterior publicació en un número especial de la Revista Espanyola d'Empreses i Drets Humans publicada per l'Editorial Colex.

Aquest taller es desenvolupa en el marc del projecte de recerca titulat "Accés a la justícia en el context d'abusos corporatius: la litigació com a estratègia de resistència i d'empoderament a les víctimes (ACCJUSTEDH)", finançat per l'Institut Català Internacional per la Pau (ICIP).

ENVIAMENT: S'acceptaran propostes en castellà, anglès i portuguès, amb una extensió màxima de 3.500 caràcters. Cal remetre-les abans de la data indicada a través del següent formulari: https://forms.gle/5sy1FKwHJHs1K64u8

Per a més informació: daniel.iglesias@urv.cat i estrella.valle@uv.es

Imatge del cartell