El CEDAT participa en el projecte "Primary OCEAN". Comunitats costaneres davant l'emergència ambiental

Presentem l'exposició del nostre projecte Primary OCEAN. Del 10 al 14 d'abril muntarem una instal·lació a l'Hivernacle del Parc de la Ciutadella amb una mostra dels reportatges que hem realitzat en els darrers 2 anys per a aquest projecte.

Aquesta exposició és part de les activitats vinculades a l'Ocean Decade Conference, una trobada mundial que Nacions Unides organitza a la ciutat.

Primary OCEAN és una sèrie de reportatges centrats en l'efecte de l'actual crisi mediambiental sobre les persones. La pujada del nivell del mar, l'escalfament de l'aigua, la brossa plàstica, el desglaç dels pols o la destrucció costanera. Hem viatjat a 7 països per conèixer com les comunitats costaneres, sovint les més vulnerables, estan lidiant amb un problema creat per tota la humanitat, però especialment pels països rics. Un problema que tard o d'hora tots haurem d'enfrontar.

Primary OCEAN és un projecte de RUIDO Photo, l'Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC) i el Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT).

Elements relacionats

Imatge del cartell