II Seminari Internacional: "Climate Change and Human (Im)Mobility: A Gender Perspective"

El proper 27 de juny de 2024 es durà a terme el II Seminari Internacional sobre mobilitat humana i canvi climàtic, titulat "Climate Change And Human (Im)Mobility: A Gender Perspective".

El seminari es desenvoluparà a la Sala de Juntes del Campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona) de la Universitat Rovira i Virgili i està dirigit a la comunitat universitària, organitzacions de la societat civil i públic en general interessat en les relacions entre la (in)mobilitat humana i el canvi climàtic des duna perspectiva de gènere.

Algunes de les persones ponents amb què comptarem al seminari són:

• Prof. Michel Prieur, Universitat de Llemotges
  • Prof. Avidan Kent, Universitat d'East Anglia
  • Prof. Enrica Rigo, Universitat de Roma Tre
  • Prof. Simon Behrman Universitat de Warwick
  • Dr. Giada Giacomini, Geneva Graduate Institute
  • Dra. Giovana Ginni, University of Oxford

Convidem especialment la comunitat d'estudiants de doctorat a enviar un resum (en anglès) per participar a l'esdeveniment exposant una comunicació abans del 20 de maig de 2024. Podeu consultar el CFA aquí. L'enviament s'ha de fer a través del següent enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd07yt5-Bkww8IXpl8beSPh6U9bLYYG7J0xi8YOnAOEn8otlA/viewform?usp=sf_link

Busquem dues persones que s'encarreguin de fer una relatoria del seminari. Els requisits es poden trobar aquí. Cal indicar-ho al formulari d'enviament de resum i adjuntar, a més, una carta de motivació (300 paraules màxim) i un CV al propi formulari.

Les persones que vulguin participar en l'esdeveniment però no presentar una comunicació, poden registrar-se al següent enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSel7SFKUTdtQTT0n5sFNYTy5uRnOdLh9A3HrqRqheY004vyWA/viewform?usp=sf_link

El comitè organitzador està format per la Dra. Susana Borràs Pentinat, la Dra. Francesca Rosignoli i la Dra. Beatriz Felipe Pérez, amb el suport de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, el Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona i CICrA Justícia Ambiental.

Per a més informació, podeu contactar amb: francesca.rosignoli@urv.cat

Elements relacionats

Cartell