Presentació de l’anuari per una Nova Cultura del Territori 2015 a Tarragona

Amb la intervenció d'Àlex Casademunt president del Centre per la Sostenibilitat Territorial

L'Anuari per la Nova Cultura del Territori pretén ser un instrument d'investigació i comunicació per tal de fer una societat més sostenible.

Com esmenta Joaquim Sempere en la seva introducció: "Crec que és una excel·lent notícia l'aparició d'aquest butlletí, que permetrà arribar més lluny.Un referent de moviments en defensa del Territori i experts per tal de publicar-hi alternatives al model
insostenible actual.

Com es diu a les diferents contribucions, l'objectiu és una Nova Cultura del Territori, basada en els principis d'integralitat, sostenibilitat i equitat, que fomenti actituds d'observar, educar i actuar a favor d'aquesta nova cultura sobre la base d'uns valors que E.F. Schumacher resumia en tres: salut, bellesa i permanència."

Dimecres 28 de setembre a les 18h a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques (URV - Tarragona)
Av. de Catalunya, 35 - Tarragona

Per més informació: