1ª Jornada Científica sobre la Desaparició Forçada de Menors a l’Estat Espanyol

El proper 1 d'octubre tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques  la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona la 1a. Jornada Científica sobre la Desaparició Forçada de Menors a l'Estat Espanyol, en el decurs de la qual es constituirà el Comitè Científic de l'Observatori de les Desaparicions Forçades de Menors (ODFM).

Al final de la Jornada es farà lliurament de la 1a. Distinció anual de l'Observatori de Desaparicions Forçades de Menors (Llaç Groc) pel reconeixement a l'activitat en favor de la justícia, la reparació a les víctimes i la no repetició, a una personalitat internacional que ha treballat intensament per demostrar la veritat del que s'ha esdevingut a Espanya en aquest període històric, moment en que ens agradaria especialment que ens acompanyi una filiera cero de representants polítics i institucionals.

A dia d'avui han confirmat ja assistència un centenar de persones acadèmics i d'associacions de víctimes i associacions vinculades con els Drets Humans, i ens agradaria molt comptar amb la teva presència..

Adjuntem la nota de premsa i el programa complert de la Jornada. Per qualsevol aclariment i per a confirmar poseu-vos en contacte amb el mail santiagojose.castella(ELIMINAR)@urv.cat