La situació a la ribera sud de la Mediterrània i l’impacte a la UE

L'eurodiputada Maria Teresa Giménez Barbat, del grup de l'Aliança dels Demòcrates i Liberals per Europa participarà a un col·loqui amb estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili (URV). Giménez Barbat farà una xerrada titulada "La situació a la ribera sud de la Mediterrània i l'impacte a la UE", i posteriorment, conversarà amb els alumnes sobre aquesta qüestió i d'altres que es puguin plantejar en el transcurs del col·loqui.

Maria Teresa Giménez Barbat és vicepresidenta de la Delegació per a les Relacions amb els Països del Magrib i la Unió del Magrib Àrab, membre de la Comissió de Cultura i Educació i delegada a l'Assemblea Parlamentària de la Unió per la Mediterrània.

Aquesta activitat s'emmarca en el conjunt d'activitats que desenvolupen conjuntament l'Oficina Europe Direct Tarragona i la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV per apropar l'actualitat europea a la ciutadania.

Data i hora

Divendres, 16 de desembre - 10.00 h

Aula 306 - FCJ (Campus Catalunya)

Organitzador:

Oficina Europe Direct Tarragona i Facultat de Ciències Jurídiques